Misje

Poziom 1
Zadanie od Strażnika Miasta: Idź do Obrońcy, masz kupić dla niego napoje u Handlarza Różnościami
Nagroda: 200 yang, losowy przedmiot
Poziom 2
Zadanie od Strażnika Miasta: Zabij 9 dzikich psów
Nagroda: 250 doświadczenia, 1000 yang, Czerwone Mikstury(S) x 15
2 Misja:
Zadanie: Zabij 10 dzikich psów lub 5 głodnych wilków
Nagroda: 10% doświadczenia, zbroja+0 dla klasy którą gramy
Poziom 3
Zadanie od Strażnika Miasta: Idź do Handlarza Różnościami: i pomóż jej w oddaniu książki do jej ojca
Nagroda: 450 doświadczenia, 5000 yang, Niebieskie Mikstury(S) x 20
3 Misja:
Zadanie: Zabij 20 dzikich psów albo 10 głodnych wilków
Nagroda: 10% doświadczenia, hełm+0
Poziom 4
Specjalne zadanie od Biologa Chegibrab: Chce on 5 kwiatów brzoskwini. Walimy w kazdego "alfa" i kwiatki pojedynczo do biologa.
Nagroda: Miecz +3 (początkowy) 500 doświadczenia, 1k. yang
4 Misja:
Zadanie: Zabij 15 głodnych wilków albo 5 głodnych wilków alfa
Nagroda: 10% doświadczenia, tarczę +0, Czerwone Mikstury(S)x20
Poziom 5
Zadanie od Nauczyciela: Idź do nauczyciela w mieście i wybierz swoją Ścieżkę Umiejętności
Nagroda:: 4 punkty umiejętności
5 Misja:
Zadanie: Zabij 10 głodnych wilków alfa albo 10 głodnych błękitnych wilków
Nagroda: 10% doświadczenia, losowe mikstury
Poziom 6
Zadanie od Strażnika Miasta: Idź do Kowala i pomóż mu odebrać jego świński nos od Dozorcy
Nagroda: 1300 doświadczenia, 2.000 yang, Futro Wilka+
Zadanie od Kowala: Mamy zanieść wędkę do Rybaka
Nagroda: 5.000 yang
Zadanie od Handlarza Różnościami:: Pomóż jej odebrać pustą butelkę od Yonah, który każe nam znaleźć nasionko brzoskwini zjedzone przez dziki. (Yonah mówi o knurach ale zabijać trzeba dziki) Nagroda: 1500 doświadczenia, 1.000 yang
6 Misja:
Zadanie: Zabij 20 głodnych błękitnych wilków albo 10 głodnych dzików
Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 7
Zadanie od Handlarza Różnościami:: Dowiedz się co jej Ojciec chce zjeść
Nagroda: 1.000 doświadczenia, 1500 yang
Zadanie od Rybaka: Musimy przynieść mu 5 Martwych okoni (znów błąd w tłumaczeniu bo chodzi o martwe karasie)
Nagroda: miecz +3
7 Misja:
Zadanie: Zabij 10 głodnych dzików albo 5 głodnych błękitnych alfa wilków
Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 8
Zadanie od Baek-Go: Znaleźć wątrobę błękitnego wilka potrzebną do zrobienia lekarstwa
Nagroda: 3.000 doświadczenia, 5.000 yang, Futro wilka
8 Misja:
Zadanie: Zabij 20 głodnych dzików albo 10 błękitnych alfa wilków
Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 9
Zadanie od Strażnika Miasta: Zakończyłeś jego podstawowy trening
Nagroda: 5.000 doświadczenia, 2.000 yang
Zadanie od Kowala: Zanieś list do jego przyjaciela Deokbae w mieście na 2 mapie
Nagroda: 4.000 doświadczenia, 3.000 yang
9 Misja
Zadanie: Zabij 15 głodnych błękitnych alfa wilków albo 5 głodnych czerwonych dzików
Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 10
Zadanie od Kapitana: Porozmawiaj z muzykiem Yuhwanem w mieście na 2 mapie
Nagroda: 5.000 doświadczenia. 2.000 yang
Zadanie od Aranyo: Znajdź jej męża, Soon
Nagroda: 7.000 doświadczenia, 10.000 yang
Zadanie od Soon: Porozmawiać z Urielem na temat wachlarzy
Nagroda: 6.000 doświadczenia oraz 2.000 yang
10 Misja:
Zadanie: Zabij 20 głodnych błękitnych alfa wilków albo 10 głodnych czerwonych dzików
Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 11 Zadanie od Handlarza Zbrojami: Pomóż mu odebrać jego zbroję od Kowala, który wyśle nas do Uriela po rudę żelaza, Octavio po skórę i Yonaha po węgiel. Żeby otrzymać te przedmioty będziemy musieli dostarczyć Urielowi księgę klątw, którą zabrały mu dzikie psy, Octavio żółć z niedźwiedzia a Yonahowi glinę z czerwonych dzików
Nagroda: 26.000 doświadczenia, 15.000 yang, nos świni, zbroja od 18 poziomu+3
11 Misja:
Zadanie: Zabij 10 głodnych czerwonych dzików albo 5 głodnych niedźwiedzi
Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 12
Zadanie od Kapitana: Zabij 10 głodnych szarych alfa wilków (kapitan nam mówi o szarych wilkach ale chodzi o szare alfa wilki)
Nagroda: 10.000 doświadczenia, 3.500 yang
Zadanie od Octavio: Znajdź książkę kucharską, idź do Soon a następnie będziemy musieli mu przynieść jelito wypadające z szarych wilków
Nagroda: 12.000 doświadczenia, 5.000 yang, szpon wilka
12 Misja:
Zadanie: Zabij 15 niedźwiedzi albo 10 szarych wilków
Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 13
Zadanie od Starszej Pani: Musimy jej przynieść futrzany płaszcz, zabijając szare wilki.
Nagroda: 15.000 doświadczenia, czerwona mikstura oraz zbroję + 2
13 Misja:
Zadanie: Zabij 20 szarych wilków albo 5 niedźwiedzi grizzly
Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 14
Zadanie od Kapitana: mamy zniszczyć jeden Metin bitwy (tutaj najlepiej poprosić kogoś o pomoc bo samemu ciężko zrobić tego questa)
Nagroda:20.000 doświadczenia, 10.000 yang
14 Misja:
Zadanie: Zabij 15 niedźwiedzi grizzly albo 5 szarych alfa wilków.
Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 15
Zadanie od Kapitana: Rozmowa z Yuhwan w 2 wiosce
Nagroda: 20.000 doświadczenia, 10.000 yang
Zadanie od Ah-Yu: Porozmawiaj z Handlarzem Bronią, który każe iść do Octavio. Ten znów wyśle nas do Yu-Rang w 2 wiosce po ryżowe ciasteczko. Pogadaj z dokuczającą jej dziewczynką, wróć do Yu-Rang po ciasteczko z którym wróć do Ah-Yu.
Nagroda: 26.000 doświadczenia, 10.000 yang
15 Misja:
Zadanie: Zabij 20 niedźwiedzi grizzly albo 10 szarych alfa wilków.
Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 16
Zadanie od Kapitana: Mamy zabić szpiega, który zbiegł do Białych Zaprzysiężonych. Musimy zabijać zaprzysiężonych żołnierzy i łuczniczki na 2 mapie (nie mają dopisku biały), jak wypadnie zwój wracamy do Kapitana
Nagroda: 40.000 doświadczenia, 5.000 yang
Zadanie od Kowala:: Musimy znaleźć topór. Zabijaj Zaprzysiężonych żołnierzy a jak wyleci topór, wróć do Kowala
Nagroda: 36.000 doświadczenia, 10.000 yang, ornament
16 Misja:
Zabić 15 szarych alfa wilków albo 5 tygrysów
Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 17
Zadania nie ma.
17 Misja
Zabić 20 szarych alfa wilków albo 10 tygrysów
Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 18
Zadanie od Handlarza Różności: Trzeba znaleźć spinkę do włosów. Musisz zabijać zaprzysiężonych łuczników, a jak wypadnie spinka wrócić do Handlarza
Nagroda: 60.000 doświadczenia, 10.000 yang, bilet na konną jazdę
18 Misja
Zabić 20 tygrysów albo 10 czarnych niedźwiedzi
Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 19
Zadanie od Mirine: Trzeba odnaleźć brata Mirine. Musimy iść do 2 wioski i porozmawiać z Yu-hwan oraz Yang-Shin i wrócić do Mirine
Nagroda: 122.000 doświadczenia, 5.000 yang
19 Misja:
Zabić 20 czarnych niedźwiedzi albo 10 brązowych niedźwiedzi
Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 20
Zadanie od Obrońcy: Zabić M-Jung. Musisz zabić M-Junga (jeżeli będzie z dopiskiem bezduszny to trzeba ubić i poczekać aż się pojawi ten bez przydomka i z obstawą). Najczęściej można go znaleźć na górze 1 mapy.
Nagroda: 122.000 doświadczenia, 20.000 yang, srebrna bransoletka
Zadanie Specjalne od Biologa Chaebirag: Należy przyniesc mu 10 kwiatow bzu. Bez bedzie wypadal z Glodnych Czarnych Niedzwiedzi (z kazdego zabitego po 1 az do uzbierania 10). Biolog jednak uwaza niektore za "uszkodzone" (srednio 2 na 10). W takim wypadku trzeba polowac dalej.
Nagroda: 95.000 Doswiadczenia 15.000 Yang Miedziana Bransoleta+3
20 Misja
Zabić 20 brązowych niedźwiedzi albo 15 zaprzysiężonych łuczników
Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 21
Zadanie od Handlarza Bronią: Przynieść płótno i rude żelaza. Idziemy do Uriela po żelazo a on wysyła nas po swój tobołek z rzeczami (zabijamy tygrysy dopóki nie wypadnie nam tobołek Uriela). Po płótno idziemy do 2 wioski do Ariyoung, ona nas wyśle do Ah-Yu. I wracamy do Handlarza.
Nagroda: 122.000 doświadczenia, 20.000 yang, broń +3 dla klasy którą gramy
21 Misja
Zabić 20 zaprzysiężonych łuczników albo 10 białych tygrysów
Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 22
Zadania na tym poziomie nie ma
22 Misja
Zabić 25 białych tygrysów lub 10 zaprzysiężonych komandorów
Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 23
Zadanie od Obrońcy: Mamy zabić Eun-Jung. Wykonanie podobne jak poziomie 20 tylko postać się zmienia.
Nagroda: 150.000 doświadczenia, 25.000 yang, złoty naszyjnik +4
Misja 23
Zabić 20 Tchorz Zaprzysiezony Komandor NOWE !! albo 40 złych żołnierzy czarnego wiatru
Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 24
Zadanie od Mirine:: Przynieś mundur jej brata. Musisz bić wszystkich z Gangu Czarnego Wiatru dopóki nie wypadnie zużyty czarny uniform
Nagroda: 25.000 doświadczenia, miecz na 25 poziom
24 Misja
Zabić 60 żołnierzy czarnego wiatru (tych bez nazwy w grze) lub 80 maniaków czarnego wiatru
Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 25
Zadanie od Kapitana: Mamy dowiedzieć się czegoś o kawalerii, zadanie polega na bieganiu od osoby do osoby.
Nagroda: 150.000 doświadczenia, 30.000 yang, złote kolczyki
Zadanie od Starszej Pani: Zabić 30 Jin-Hees.
Nagroda: Pierścionek ślubny (Potrzebny do ślubu).
Zadanie od Stajennego Mamy przynieść mu medal konny (można go zdobyć w legowisku małp na 2 mapie lub pustyni albo kupić na rynku), następnie będziemy musieli zabić 20 dzikich łuczników w czasie 30 minut (lepiej się wcześniej przygotować i rozpoznać teren bo w razie niepowodzenia medal przepada ). Po powrocie musimy odczekać 24 godziny aż stajenny przygotuje obrazek konia, potem zapłacić 100.000 yang i już możemy jeździć na koniu
Zadanie od biologa
zebrać 10 grzybów Tue (wypadają z głodnych brązowych niedzwiedzi- i tylko te się licza)
Nagroda: 200.000 doświadczenia, 20.000 yang + losowy przedmiot (np. żelazny hełm +2)
25 Misja
Zabić 80 żołnierzy piechoty albo 20 Jak-To
Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 26
26 Misja
Zabić 80 dzikie sługi lub 20 Gu-Ryung
Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 27
Zadanie od Kapitana: Zniszcz Metin Czerni. Musimy zniszczyć Czarny Metin (Metin Czerni). Dostępny na 1 i 2 mapie.
Nagroda: 300.000 doświadczenia, 15.000 yang, ornament i czerwony klejnot
Zadanie od Ariyoung Znajdź jej zaginionego męża, potem zabijaj Goo-Pae (aż ci nie wypadnie pamiątka po mężu, którą jest pierścionek. Można bić w kilka osób bo pierścionek i tak wpada do plecaka automatycznie).
Nagroda: 300.000 doświadczenia, 10.000 yang
27 Misja
Zabić 30 Gu-Ryung albo 20 Generałów
Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 28
Zadania na tym poziomie nie ma
28 Misja
Zabić 35 orków albo 30 generałów
Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 29
29 Misja
Zabić 40 orków albo 30 zwiadowców orków
Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 30
Zadanie od Ah-Yu: Mamy znaleźć 3 oszczepy należące do jej zaginionego męża, zabijając dzikusów (zabijaj Dzikich Żołnierzy, Łuczników i Generałów). Oszczepy wypadają do plecaka a nie na ziemię i mają postać shirikenow. A ponieważ nie pojawia sie żaden komunikat trzeba sprawdzać co jakiś czas czy quest już nie jest zakończony. Nagroda: 300.000 doświadczenia, 20.000 yang
Zadanie od Uriela: Mamy udać się do Lochu Małp i przynieść mu dane z tablicy (wystarczy dotknąć tablicy z komnacie matki małp, jest przy wyjściu). Potem musimy dostarczyć mu dane z tablicy przy ezoterycznej wieży (stoi w dolinie Seugryong na samym środku mapy) Droga do ostatniej komnaty z tablicą. Wchodzisz do Lochu i dujesz do przodu cały czas. W 4 komnacie masz ślepy zaułek i 2 skręty w lewo jeden za drógim. Wybierasz ten dalszy. Dujesz dalej do przodu do kolejnej ślepej uliczki i w niej skręcasz w prawo. Następny teleport przenosi do ostatniej komnaty z tablicą. Dla ułatwienia najlepiej wbić na koniku .
Nagroda: 420.000 doświadczenia, 20.000 yang
30 Misja
Zabić 40 Elit. Orc Zwiadowców albo 30 ...... (latające oka na pustyni )
Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
P

Galeria

Poniżej przedstawiamy kilka screenshotów z gry

  • placeholder
  • placeholder
  • placeholder